Letra Tammurriata Nera de Renato Carosone

Io nun capisco- ê vvote- che succede

e chello ca se vede-

nun se crede! nun se crede!

E' nato nu criaturo niro- niro

e 'a mamma 'o chiamma Giro-

sissignore- 'o chiamma Giro

Seh! gira e vota- seh

Seh! vota e gira- seh

Ca tu 'o chiamme Ciccio o 'Ntuono-

ca tu 'o chiamme Peppe o Giro-

chillo- o fatto- è niro- niro-

niro- niro comm'a che!

II

'O contano 'e ccummare chist'affare-

"Sti fatte nun so' rare-

se ne contano a migliara!

A 'e vvote basta sulo na guardata-

e 'a femmena è restata-

sott''a botta- 'mpressiunata"

Seh! na guardata- seh

Seh! na 'mpressione- seh

Va' truvanno mo chi è stato

ch'ha cugliuto buono 'o tiro-

chillo- 'o fatto- è niro- niro-

niro- niro comm'a che!

III

Ha ditto 'o parulano- "Embè parlammo-

pecche- si raggiunammo-

chistu fatto nce 'o spiegammo!

Addo' pastine 'o ggrano- 'o ggrano cresce

riesce o nun riesce-

sempe è grano chello ch'esce!"

Me'- dillo a mamma- me'

Me'- dillo pure a me

Ca tu 'o chiamme Ciccio o 'Ntuono-

ca tu 'o chiamme Peppe o Giro-

chillo'o ninno- è niro- niro-

niro- niro comm'a che!

Entradas populares de este blog

Letra Hasta Que Me Olvides de Luis Miguel

Letra Carta de Laura Pausini

Letra Amanecer de Luis Miguel