Letra Speranzella de Renato Carosone

Ce sta ‘na speranzella

nascosta dint ‘o core

ca tu rituorne dint a chesti braccia

comme ajere


si m haje voluto bene

si nun me so sbagliato

è troppo ‘nu peccato

si nun ce vedimmo cchiù


t aspetto tutt ‘e ssere

ammore a tradimento

te cure sempe ‘e tutte quante

e nun te cure ‘e me


Ma ‘mpietto amme ce sta ‘na speranzella

ca tu rituorne ancora

me cade ‘mbraccio e nun te ne vaje cchiù

‘na speranzella doce e appassiunata comm a tte

ca nun se fa tuccà

ca nun se move ‘a cà


Si nun te stò vicino

è colpa ‘e tutt e dduje

pecchè ‘o destino ce ‘o facimmo

sulamente nuje


parlavo ‘e te stasera

‘n amico t ha ‘ncuntrata

m ha ditto ca te si sciupata

e ca nun mange cchiù


me mancano ‘e pparole

me manca ‘a fantasia

io saccio sulamente

ca si tutt ‘a vita mia


E ‘mpietto a mme ce sta ‘na speranzella

ca tu rituorne ancora

me cade ‘mbraccio a nun te ne vaje cchiù

‘na speranzella doce e appassiunata comm a tte

ca nun se fa tuccà

ca sbatte ‘e piede nun se move ‘a ccà

Entradas populares de este blog

Letra Hasta Que Me Olvides de Luis Miguel

Letra Carta de Laura Pausini

Letra Amanecer de Luis Miguel