Letra 'A Casciaforte de Renato Carosone

Vaco truvanno na casciaforte-

e andivinate pe' ne fa' che

Non tengo titoli

non vivo ' rendita

non c'ho un vestito pe' ccuollo a me!

Ma a cascia mi necessita

pe' forza l'aggi' 'a tene'


C'aggia mettere tutte 'e lettere

che mi ha scritto Rosina mia-

nu ritratto formato visita

d' 'a bonanema 'e zi' Sufia

nu cierro 'e capille

nu cuorno 'e curallo

ed il becco del pappagallo

che noi perdemmo nel ventitrè

Pe-re-pe-re-pe-re-ppe-ppe-rè


Sono ricordi che in cassaforte

sulo llà dinto t' 'e può stipa'

quando mi privano

del companatico-

io 'ngotto e zitto senza sferra'

lo so- la vita e tragica

ma 'a cascia me l'hann' 'a da'!


C'aggia mettere tutt' 'e lettere

che mi ha scritto Rosina mia

il mozzone di una steàrica

conficcato nella bugia-

na bambola e Miccio-

na lente in astuccio

e una coda di cavalluccio

che mi ricorda la meglio età

Pa-ra-pa-ra-pa-ra-ppa-ppa-rà


Vaco truvanno na casciaforte

ma a qua' casciere ce 'o vaco a dì

Certe reliquie-

cierti cimeli

si 'e tiene 'a fore ponno spari'

San Casimiro martire

'sta cascia famm' 'a veni'!


C'aggia mettere tutt' 'e lettere

che mm'ha scritto Rosina mia-

na cartella di lire dodici

rilasciata dall'agenzia

na maneca 'e sicchio-

na crastula 'e specchio-

na corteccia di cacio vecchio

e un fracchesciasso color cakì

Pi-ri-pi-ri-pi-ri-ppi-ppi-rì

Entradas populares de este blog

Letra Hasta Que Me Olvides de Luis Miguel

Letra Carta de Laura Pausini

Letra Amanecer de Luis Miguel