Letra Vita Mia de Renato Carosone

Ritornello-

Via mia- si me vuò bene-

viene appriesso ‘o core mio-

io te faccio cumpagnia

si staie cu mme- cu mme- cu mme

Pure ‘mmiezo ‘a ‘nu deserto-

core a core soo a luna-

‘nu cuscino e ‘na cuperta

e io cu tte- cu tte- cu tte


Pe ‘nnammurate-

cu ddoie parole-

addò sta ‘a neve

ce sponta ‘o sole

e ‘o sole mio si tu- si tu- si tu!…




Ritornello

Via mia- si me vuò bene-

viene appriesso ‘o core mio-

io te faccio cumpagnia

si staie cu mme- cu mme- cu mme


MONTUÑO

Vita- vita mia-

viene appriesso- appriesso a me

vita- vita mia-

viene appriesso- appriesso a me

vita- vita mia-

viene appriesso- appriesso a me!

Entradas populares de este blog

Letra Hasta Que Me Olvides de Luis Miguel

Letra Carta de Laura Pausini

Letra Amanecer de Luis Miguel