Letra 'A Sunnambula de Renato Carosone

Carmela è na bambola-

e fa 'ammore cu me

Ma 'a mamma è terribile-

nun mm' 'a vò' fa vede


Allora aggio truvato

nu bellu ritrovato-

Carmela fa 'a sunnambula

pe' mme veni a truva


E fa scema a mamma!


E cu 'a scusa ch'è na sunnambula-

chesta bambola- nèh- che fa

Tutt' 'e ssere- pe' copp'a ll'asteco

vène a ll'ùnnece a passiggia


'Ncopp'a ll'asteco ce stongh'io

e lle dico- "Sto' cca pe' te"

E 'a sunnambula- ch'è na bambola-

fa 'a sunnambula 'mbracci'a me


'O pate- 'On Arcangelo-

pe' dispietto nun vò'

Lle songo antipatico

e mm'ha ditto ca no


Ma a me che mme ne 'mporta-

io tengo aperta 'a porta-

Carmela- comm''o ssolito

mme vène a cunzula


E fa scemo a papa!


E cu 'a scusa ch'è na sunnambula-

chesta bambola- nèh- che fa

Tutt' 'e ssere- pe' copp'a ll'asteco-

vène a ll'ùnnece a passiggia


'Ncopp'a ll'asteco ce stongh'io

e lle dico- "Sto' cca pe' te"

E 'a sunnambula- ch'è na bambola-

fa 'a sunnambula 'mbracci'a me


E cu 'a scusa ch'è na sunnambula-

chesta bambola- nèh- che fa

Tutt' 'e ssere- pe' copp'a ll'asteco-

vène a ll'ùnnece a passiggia


'Ncopp'a ll'asteco ce stongh'io

e lle dico- "Sto' cca pe' te"

E 'a sunnambula- ch'è na bambola-

fa 'a sunnambula 'mbracci'a me


E 'a sunnambula- ch'è na bambola-

fa 'a sunnambula 'mbracci'a me!

Entradas populares de este blog

Letra Hasta Que Me Olvides de Luis Miguel

Letra Carta de Laura Pausini

Letra Amanecer de Luis Miguel