Letra Nera Nera de Renato Carosone

Coro- Nera- nera- nera-

nera- nera- nera-

nera- nera- nera- ne!…

Nera- nera- nera-

nera- nera- nera-

nera- nera- nera- ne!…


Ritornello- Vocca ‘e fuoco

diente bianche

cu stà pelle abbruciata ‘e sole

te si fatta nera- nera

proprio comme piace a me


Coro- Nera- nera- nera-

nera- nera- nera-

nera- nera- nera- ne!…


Canto- Tutto ‘o juorno

‘n terra ‘a spiaggia-

stesa ‘n ‘coppo ‘a ‘n asciugamano-

cu ll occhiale e ‘o libbro ‘mmano-

si te guardo me faie ‘mpazzì

Chi si

A che cielo si caduta

Chi si

Ma percchè ce si venuta

Pe me fa ‘mpazzì

Pe me fa dannà

Per me fa sunnà ‘na notte ‘e luna ‘nzieme a te


Ritornello- Vocca ‘e fuoco

diente bianche

cu stà pelle abbruciata ‘e sole

te si fatta nera- nera

proprio comme piace a me


Coro- Nera- nera- nera-

nera- nera- nera-

nera- nera- nera- ne!…

Nera- nera- nera-

nera- nera- nera-

nera- nera- nera- ne!…

Entradas populares de este blog

Letra Hasta Que Me Olvides de Luis Miguel

Letra Carta de Laura Pausini

Letra Amanecer de Luis Miguel