Letra 'A Farmacista de Renato Carosone

Strofa-

Si-

profumata è ‘a profumiera!…

Si- si-

elegante è ‘a mannequin!…

‘A ragazza d ‘a butique

molto bella e molto “scicche”

ma non m incantano-

non sono articoli per me


Ritornello-

‘A farmacista è ‘a passiona mia-

tutt ‘e matine passo p a vedè

e traso e ghiesco a dint ‘a farmacia

e tengo ‘e sacche chiene ‘e pillole e cachet

Ma quant è bella sta farmacista-

tene ‘na vocca ca me fa ‘mpazzì-

me tocca ‘a mano quando mi dà il resto…

chella ‘o ffa apposta e se diverte a ffa accussì

Io sto buono di salute-

c aggia fa cu ‘e medicine…

Io me sento ‘nu lione-

tengo ‘o sangue dint ‘e vvene

ma quando ‘a vveco ‘a freva me piglia

e me saglie a quaranta e me sento ‘e murì

‘A farmacista è ‘a passiona mia-

tutt ‘e matine passo p a vedè

e traso e ghiesco a dint ‘a farmacia

e tengo ‘e sacche chiene ‘e pillole e cachet

Entradas populares de este blog

Letra Hasta Que Me Olvides de Luis Miguel

Letra Carta de Laura Pausini

Letra Amanecer de Luis Miguel