Letra Carino Mio de Anahi

Dance dance dance

Rock rock rock

Roll roll roll

Contigo- carino mio


Did I tell you how I like it

I like everything about it

Baby- what I'm blessing

I've been dancing for a decade

Fell in love with it the first date

Baby- there's no guessing


Como baillas- y como cantas

Collaboration

Body and soul girl it's all about

The pure love we have inside


So dance dance dance

Baby rock rock rock

Let's roll roll roll

Conmigo- carino mio

I love to dance dance dance

I love to rock rock rock

I love to roll roll roll

Contigo carino mio


You make me wanna salsa

You make me wanna cha cha

Slow down- get up and down

Mueve la cintura- turn it around


If I tell you that I'm feeling

The same way it's like a healing baby

You're a blessing

The steps became like my heart beat

I feel alive working my feet baby

It's impressing!


Como bailas- y como cantas

Collaboration

Body and soul boy it's all about

The love that we have inside


So dance dance dance

Baby rock rock rock

Let's roll roll roll

Conmigo- carino mio

I love to dance dance dance

I love to rock rock rock

I love to roll roll roll

Contigo carino mio


You make me wanna salsa

You make me wanna cha cha

Slow down-get up and down

Mueve la cintura- turn it around


You make me wanna salsa

You meke me wanna chacha (you make me)

Slow down- get up and down

Mueve la cintura- turn it around


So dance dance dance

Baby rock rock rock

Let's roll roll roll

Conmigo- carino mio

I love to dance dance dance

I love to rock rock rock

I love to roll roll roll

Contigo carino mio


So dance dance dance

Baby rock rock rock

Let's roll roll roll

Conmigo- carino mio

I love to dance dance dance

I love to rock rock rock

I love to roll roll roll

Contigo carino mio


So dance dance dance

Baby rock rock rock

Let's roll roll roll

Conmigo- carino mio

I love to dance dance dance

I love to rock rock rock

I love to roll roll roll

Contigo carino mio

Entradas populares de este blog

Letra Hasta Que Me Olvides de Luis Miguel

Letra Carta de Laura Pausini

Letra Amanecer de Luis Miguel