Letra Badù Badù (Isle of Capri 1989 Version) de Renato Carosone

Agg' accattato nu par 'e calzette

un doppiopetto completo 'e gilet

sotto 'o calzone 'na scarpa 'e capretto

e una cravatta firmata Chanel


'Na Kawasaky co' 'e valvole in testa

ca quando parte è più forte 'e 'nu jet

il mio tenore di vita è sospetto

io me ne fotto e mi bevo un caffè


La ragazza è americana

sta 'e casa fifth avenue

e ogni fine settimana

se piglia 'o DC8 e viene a fa' badù badù


Badù badù io mi sfilo 'e calzette

pure 'a cravatta 'a maglietta e 'o gilet

poi doce doce me infilo in 'do letto

e mi faccio 'o chiù meglio 'e week-end



La ragazza è americana

sta 'e casa a fifth avenue

e ogni fine settimana

se piglia 'o DC8 e vene a fa' badù badù


Badù badù io mi sfilo 'e calzette

pure 'a cravatta 'a maglietta e 'o gilet

poi doce doce me infilo in 'do letto

e mi faccio 'o chiù meglio 'e week-end

badù badùba

e mi faccio 'o chiù meglio 'e week-end

badù badùba

e mi faccio 'o chiù meglio 'e week-end

Oh! Yes!

Badù badù

Entradas populares de este blog

Letra Hasta Que Me Olvides de Luis Miguel

Letra Carta de Laura Pausini

Letra Amanecer de Luis Miguel